Дропшиппінг: співпраця
Що таке дропшиппінг і хто такий дропшиппер
Дропшиппінг (DROP SHIPPING) або пряма поставка - це вид підприємницької діяльності, який являє собою посередництво між Продавцем і Покупцем, в якому Посередник (Дропшиппер) не бере участі в поставці товару, а тільки приймає замовлення і отримує свій дохід, який полягає в різниці між оптовою і реалізованою ціною.
І найважливіше. Цей вид співпраці не несе ніякої шкоди Покупцеві, і наше завдання допомогти клієнтам вірно зорієнтуватися на ринку, знайти потрібний товар за прийнятною ціною, оперативно і якісно отримати своє замовлення.
Переваги роботи з системою «Партнер Дропшиппінг» від ПосудоГрад
Бізнес, який не вимагає фінансових вкладень і не несе ніяких фінансових ризиків, так як Вам не потрібно закуповувати товар, орендувати складські приміщення, наймати персонал для роботи.
Досить мати тільки комп'ютер з виходом в інтернет і просувати товари через сайти, соціальні мережі або дошки оголошень.
Ми чітко дотримуємося правила приховування інформації про джерело постачання. У посилку кладеться рахунок-фактура з Вашими реквізитами, таким чином, Ви, як Дропшиппер, можете створювати свою власну торгову марку і рекламувати її.
Весь процес роботи і співпраці автоматизований і далі ще більше буде оптимізуватись.
Схема співпраці по системі дропшиппінг дуже проста
Ви отримуєте замовлення на своєму торговельному майданчику.
Переправляєте замовлення до нас на сайт (використовуючи свою реєстрацію «ПАРТНЕР ДРОПШИППЕР» і звичайний кошик).
Ми підтверджуємо замовлення і, в разі передоплати, Ви отримуєте від Вашого клієнта оплату.
Якщо обговорена передоплата, то перераховуєте нам необхідну суму без урахування Вашої комісії. І на цьому Ваша робота завершена.
Протягом 3 робочих днів ми гарантовано пакуємо товар, відправляємо замовлення Вашому клієнту і повідомляємо йому за допомогою СМС (без посилання на нас) про термін отримання замовлення.
Ми чітко дотримуємося правила приховування інформації про джерело постачання. Таким чином, дропшиппер може створювати свою власну торгову марку і рекламувати її – і це теж не потребує жодних витрат.
Всього 2 кроки і Ви підключені до системи «Партнер Дропшиппінг»
Зареєструватися на сайті
Зареєструйтеся на сайті ПосудоГрад. Це можна зробити за
цим посиланням. Вказуйте робочий E-mail. На нього будуть приходити сповіщення про статуси замовлень, повідомлення по відправленнях і оплатах, ТТН, інша важлива інформація.
Відправити запит на підключення до системи «Партнер Дропшиппінг»
Використовуючи
форму зворотнього зв'язку, відправте нам запит на підключення до системи «Партнер Дропшиппінг». Тут вкажіть Ваші контактні дані(!) і
адреси торгових сторінок(!), на яких Ви працюєте. Ми підключимо Вас до партнерської програми «Партнер Дропшипінг», що надасть Вам особливі умови співпраці.
Робота з розділом «Дропшиппінг налаштування»
Доступні методи для вивантаження товару
Після підключення до системи "Партнер Дропшиппінг" у Вашому особистому кабінеті на нашому сайті з'явиться розділ «Дропшиппінг налаштування», де Ви зможете завантажити в будь-якій зручній формі довідник товарів для завантаження до себе на сайт або торговельний майданчик:
посилання в форматі Яндекс.Маркет (XML/YML) для інтернет-магазинів;
посилання в форматі Яндекс.Маркет (XML/YML) для сайтів на платформі Prom.ua;
посилання в форматі Яндекс.Маркет (XML/YML) для сайтів на платформі Zakupka.com;
асортимент товарів у форматі MsExsel (XLS);
асортимент товарів в текстовому форматі (CSV).
Також, тут можна налаштувати для кожної форми вивантаження окремо: тип ціни (роздрібна+акційна або дропшиппінг-ціна); мова вивантаження (українською або російською); додатковий відсоток до ціни (від -10% до + 500%); настройка роздільників для MsExcel і CSV-файлів.
Налаштування довідника товарів
За замовчуванням виставлено налаштування всього асортименту товарів. У Вас є можливість за своїм бажанням налаштовувати довідник товарів – вибираючи певні категорії товарів або бренди для подальшого завантаження на Вашу торгову площадку.
Оформлення замовлення
Після того як Ви отримали замовлення на своїй торговельній сторінці – Ви оформляєте замовлення на нашому сайті. Для цього необхідно авторизуватися (!) Як Дропшиппер. Через рядок пошуку знайти товар по артикулу, коду товару або найменуванню та додати товар в кошик. У кожній картці товару вказана інформація про роздрібну ціну, Вашу ціну як Дропшиппера і розмір Вашого доходу.
В процесі оформлення замовлення, в кошику можна змінити кількість товару, а також ціну, по якій Ви продаєте цей товар своєму Покупцеві. Для зміни ціни використовуйте посилання «синій олівець» праворуч від ціни. Мінімальне значення ціни буде вказано в формі коригування, максимальне значення - не обмежене.
При оформленні замовлення, уважно заповніть дані про свого Покупця. Якщо виявите помилку після оформлення, зв'яжіться з нашим менеджером для оперативного коригування даних.
Поле
«ПІБ» – заповніть даними Вашого Клієнта;
Поле
«Контактний телефон» – номер телефону Вашого Клієнта;
Поле
«Виберіть спосіб доставки»:
- «Самовивіз» - функція доступна тільки в разі якщо Дропшиппер самостійно забирає замовлення з салону-магазину «ПосудоГрад»
- «Кур'єром по Одесі» - тільки для Ваших Клієнтів з Одеси. Кур'єрська доставка здійснюється з 15:00 до 18:30 (Пн-Пт). Вартість доставки замовлення до 2000 грн – 30 грн, від 2000 грн – БЕЗКОШТОВНА
- «Кур'єром по Україні» - зі списку вибираєте необхідну транспортну компанію («Нова Пошта», «МістЕкспресс», «Укрпошта», «Делівері», «Інтайм», «Автолюкс») і вводите номер відділення. Вартість доставки замовлення до 2000 грн – згідно тарифів транспортної компанії, від 2000 грн – БЕЗКОШТОВНА
Поле
«Виберіть спосіб оплати»:
- «Банківський переказ» - в цьому випадку, після нашого підтвердження замовлення, Ви оплачуєте тільки ту суму, за якою ми Вам продаємо товар (ця сума вказана в замовленні в особистому кабінеті). Різниця залишається на Вашому банківському рахунку – це Ваш дохід.
- «Післяплата» - ми відправляємо замовлення Вашому Клієнту і очікуємо оплату. Після надходження грошей від кур'єрської (поштової) компанії ми перераховуємо Ваш дохід на рахунок або платіжну карту.
Поле
«Ваше повідомлення менеджеру» - якщо потрібно, Ви вказуєте додаткову інформацію і побажання по доставці замовлення (колір, малюнок і інше).
УВАГА !!! У формі оформлення замовлення повинен бути знак «Партнер Дропшиппінг» для правильної ідентифікації замовлення як «Дропшиппінг». Тільки в цьому випадку замовлення надійде в Вашу історію замовлень і дасть нам можливість правильно і оперативно його обробити.
Якщо спосіб оплати замовлення "Банківський переказ", тобто Ваш Покупець перераховує гроші Вам на рахунок або картку, то Ви можете скористатися послугою оплати замовлення з балансу. Якщо у Вас на балансі достатньо коштів готових до відрахування, то система, при оформленні такого замовлення, автоматично запропонує оплату з балансу. В цьому випадку, Вам не потрібно окремо перераховувати кошти нам за це замовлення, а на балансі ця сума заблокується до моменту відправки замовлення Покупцеві.
Підтвердження, оплата і відправка замовлення
Після оформлення замовлення наш менеджер зв'язується з Вами для підтвердження замовлення, уточнення деталей і повідомляє дату відправки замовлення.
При виборі способу оплати «Банківський переказ» (Передоплата) ми очікуємо від Вас оплату замовлення – сума для оплати (ціна Дропшиппера) і актуальні реквізити приходять на Вашу пошту. При переказі грошей - в призначенні платежу ОБОВ'ЯЗКОВО вказуйте номер замовлення. Після надходження грошей на наш розрахунковий рахунок, статус замовлення зміниться на «ОПЛАЧЕНИЙ», і до Вас на пошту надійде лист-звіт про оплату.
Після відправки замовлення Вашому клієнту прийде СМС (відправник «InfoCentr», без посилання на нас) з номером декларації.
Текст СМС-повідомлення:
«Vam otpravlen tovar. Deklaracia 3542 35465 3546 53, Nova Poshta Otd 16. Pribivaet 15.03.2017. Dostavka 25grn»
Кількість місць, номер декларації, сума послуги доставки і інша інформація вказані в особистому кабінеті в інформації по замовленню і в листі-звіті про відправку замовлення.
В посилку із замовленням вкладається рахунок-фактура з реквізитами Дропшиппера. Ми чітко дотримуємося правила приховування інформації про джерело постачання. Таким чином, Ви як Дропшиппер можете створювати свою власну торгову марку і рекламувати її.
Робота з розділом «Історія моїх замовлень»
У цьому розділі список всіх Ваших замовлень. Для швидкого пошуку передбачена можливість фільтрувати за датою, ПІБ Клієнта або номером. Досить просто клікнути на замовлення і розгорнеться вся детальна інформація про замовлення.
товар, сума замовлення, сума доходу, способи оплати та доставки;
оплата замовлення – інформація про надходження оплати, в т.ч. післяплати;
стан замовлення - «чекає обробки», «в обробці», «виконане»;
відомості про відправку – номер декларації, дата відправки, вартість доставки, кількість місць;
відомості про виплату доходу – сума і дата.
Для більш детальної аналітики, в особистому кабінеті Дропшиппера, є можливість побудувати лідируючу відомість по товарам («Номенклатура замовлень»). Тут можна побачити найприбутковіші товари за кількістю продажів або товари, які принесли найбільший дохід. Лідируюча відомість формується за весь термін роботи або за певний період. Також, можна побудувати лідируючу відомість тільки по визначеному Покупцеві.
Робота з розділом « Дропшиппінг баланс і розрахунки»
На цій сторінці Вашого особистого кабінету вся інформація по накопиченню балансу, по відрахуванням і виплатам, а саме:
поточний баланс, готовий до виплати, а також загальний баланс, що включає відправлені накладні, але ще несплачені Вашими Клієнтами;
поточний і очікуваний дохід;
якщо Ви сплачували деякі замовлення з балансу, то на цій сторінці буде вказана заблокована сума балансу, а також замовлення, на які пішла ця оплата;
зведений реєстр виплат і списань з докладною розшифровкою c датами і накладними.
Виплата доходу
Виплата доходу по післяплаті і доставці здійснюється 1 раз в тиждень, в четвер. За необхідності, можлива виплата доходу – 1 або 2 рази на місяць. Всі зароблені гроші за тиждень перераховуються на надані Вами реквізити (мінімальна сума перерахування - 500 грн). Звіт про дохід в розрізі кожного замовлення доводиться електронною поштою, Skype або Viber (узгоджується індивідуально).
Якщо Ваш Клієнт не забрав замовлення зі складу транспортної компанії – вартість доставки в обидві сторони оплачує Дропшиппер. Таким чином, вартість доставки по не забраному замовленню, буде вирахувана з Вашого доходу.
Фіскальні чеки
З 01.01.2022 ми працюємо лише з фіскальними чеками. Детальніше - коли та як видаються фіскальні чеки, читайте в особистому кабінеті "Партнер Дропшиппер".