Гарантія та сервісне обслуговування
Гарантія
Офіційна гарантія від виробника поширюється на групу товарів, представлених на нашому сайті в розділі Побутова техніка. Термін гарантії вказаний в описі кожного товару на сайті і в гарантійному талоні виробника. У гарантійному талоні вказується інформація про модель, серійний номер і дату продажу товару.
При отриманні товару – обов'язково перевіряйте на відсутність дефектів і відповідність комплектації.
Гарантійне обслуговування
Скористатися гарантійним обслуговуванням можна в сервісних центрах, які авторизовані виробниками. У гарантійному талоні вказані адреси та телефони сервісних центрів. Якщо з будь-яких причин Ви не можете знайти список таких центрів, зверніться до нас.
Гарантійний талон необхідно зберігати протягом усього терміну експлуатації товару для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування.
Якщо сервісний центр виробника не має можливості відремонтувати товар в гарантійний період, ми обміняємо Вам товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього необхідно надати: товар в повній комплектації;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату;
висновок сервісного центру з відміткою - «товар має істотний недолік».
Обмін і повернення товару
Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки згідно «Закону про захист прав споживача».
Для обміну і повернення необхідно, щоб товар відповідав наступним вимогам: не був у вживанні і не мав слідів використання - подряпини, відколи, потертості та інше;
у товару не порушена цілісність упаковки, збережені ярлики і заводські маркування;
товар повністю укомплектований, включаючи упаковку.
Обмін і повернення товару в неробочому і несправному вигляді проводиться виключно за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, з відміткою – «умови експлуатації не порушені».
Для обміну і повернення товару – в першу чергу, необхідно написати повідомлення нашому сервіс-менеджеру на електронну пошту service@posudograd.ua
В повідомленні вкажіть номер видаткової накладної (або чека), дату покупки, найменування товару, суть проблеми, Ваші контакти для зв'язку. Протягом робочої доби Ви отримаєте відповідь від менеджера по сервісу про рішення Вашого питання.
Після письмової відповіді від нашого сервіс-менеджера, відправте несправний товар за допомогою кур'єрської компанії «Нова Пошта» на відділення: м. Одеса, від 128 (одержувач +38050-416-25-92). У посилку також вкладіть: висновок сервісного центру і копію Вашого паспорта. І відправте номер декларації нашому сервіс-менеджеру.
При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. При наявності всіх документів, ми повернемо гроші в день повернення товару.
Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого товару, упаковки, і наявності документів, що підтверджують факт покупки.
Якщо в гарантійний період товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтовано в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний при його наявності або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам: товар з повною комплектацією;
гарантійний талон;
документ, що підтверджує оплату (видаткова накладна або чек);
висновок з сервісного центру з відміткою – «товар має істотний недолік»;
заяву.
Гарантія від продавця
Сервісний центр має право відмовити в гарантійному ремонті в наступних випадках: збереження гарантійних пломб порушена;
присутні механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб;
правила використання викладені в експлуатаційних документах порушені;
здійснене несанкціоноване розкриття, ремонт або змінені внутрішні комунікації та компоненти товару, змінена конструкція або схема товару;
гарантійний талон заповнений неправильно;
серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на наступні несправності: природний знос або вичерпання ресурсу;
випадкові пошкодження, завдані клієнтом або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів і т.п.);
пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли в результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
програмне забезпечення, яке не входить в комплект виробу;
збереження інформації на жорсткому диску.
Залишилися питання чи є пропозиції? Скористайтеся формою зворотнього зв'язку.